Regulamin sklepu internetowego nelugia.pl
I. Definicje
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, która dokonuje
zamówienia w ramach sklepu; - Konsument– zgodnie z art.22[1] Kodeksu Cywilnego to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Konto – przydzielona danemu Klientowi część Serwisu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać
określonych działań w ramach Serwisu Internetowego; - Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Regulamin– niniejszy regulamin w ramach sklepu internetowego nelugia.pl
- Sklep internetowy– Sklep prowadzony pod adresem nelugia.pl
- Towar– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym nelugia.pl
- Treści Cyfrowe – oznacza znajdujące się w aktualnej ofercie Serwisu produkty w formatach elektronicznych, w tym
w szczególności e-Booki, webinary, nagrania, materiały edukacyjne; - Usługi elektroniczne – oznaczają usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną; - Koszyk – oznacza wyodrębnioną funkcjonalnie i graficznie część Serwisu, w której prezentowane są szczegółowe
warunki, na których Strony zawierają Umowę, - Zamówienie– oświadczenie woli Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Towaru.
- Newsletter – to biuletyn wysyłany przez Usługodawcę za pomocą poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili
stosowną zgodę na jego otrzymywanie,
II. Kontakt ze sprzedawcą
Nella Mutrynowska
E-mail: kontakt@nelugia.pl
III. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego oraz
warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną. - Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies, konto e-mail.
IV. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego - Do skorzystania ze Sklepu nelugia.pl nie jest wymagana rejestracja. Klient może złożyć zamówienie po
akceptacji niniejszego Regulaminu. Rejestracja następuje po wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza rejestracyjnego. - Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Ceny towarów w sklepie są całkowitymi cenami, mają wliczony Vat.
- Cena wskazana w sklepie, pod ceną promocyjną, jest najniższą ceną z ostatnich 30 dni.
- Całkowita cena zamówienia to cena towaru oraz cena za wysyłkę.
- Sklep nelugia.pl nie prowadzi indywidualnego dostosowywania cen.
- Sklep nelugia.pl umożliwia zapoznanie się z opiniami klientów o produktach. Przeczytaj Zasady prezentowania
treści i opinii na stronie.
V. Płatności - Za złożone zamówienie można uiścić płatność przelewem bankowym, przez AutoPay lub inne, dostępne w sklepie
formy płatności. - Za złożone zamówienie należy wnieść opłatę do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- Sklep Nelugia.pl prowadzony jest jako działalność nierejestrowana przez Nellę Mutrynowską.
VI. Informacja o anulowaniu zamówienia
- Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas
rejestracji. - Po anulowaniu zamówienia, klient może ponownie złożyć zamówienie, pod warunkiem dostępności produktów.
VII. Produkty elektroniczne - Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak e-book następuje przez przesłanie na podany
przez Klienta w formularzu zamówienia adres-email wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania
dostępu do zakupionego produktu elektronicznego. - Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za
dostarczone w całości Kupującemu. - W przypadku Produktów elektronicznych dostęp do ich treści może być ograniczony czasowo, zgodnie z
informacjami zawartymi w opisie na stronie Serwisu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Klient
utraci dostęp do treści cyfrowych. Jeżeli dostęp przyznawany jest na czas nieoznaczony, Usługodawca może podjąć
decyzję o wyłączeniu dostępu do Produktu, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym
wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Kupujący będzie mógł pobrać wszystkie materiały na dysk lub do pamięci swojego
urządzenia
VIII. Odstąpienie od umowy - Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
- Zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktu fizycznego, nieużywanego.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; - Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
Umowy; - Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający
krótki termin przydatności do użycia; - Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu,
którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; - Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do - wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w
- odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o
prenumeratę; - Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
- Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
okres świadczenia usługi; - Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od
Umowy. - W celu odstąpienia od umowy Konsument musi powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie drogą mailową.
- W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest na odesłanie towaru Sprzedawcy.
- Sprzedawca zwraca cały koszt, włącznie z kosztem wysyłki na konto Kupującego
- Nie stosuje się zwrotu kosztów poniesionych na odesłanie towaru, co oznacza, że Kupujący zwraca towar na swój koszt.
- Zwrot kosztów następuje do 2 dni po otrzymaniu zwrotu towaru.
IX. Reklamacje - Nella Mutrynowska jako sprzedawca odpowiada wobec kupującego za wady produktu (art. 22[1] Kodeksu Cywilnego)
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć kupującemu towar wolny od wad.
- Jeśli kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym sprzedawcę poprzez formularz kontaktowy lub
pocztę elektroniczną (kontakt@nelugia.pl). - Kupujący powinien określić swoje roszczenie wobec sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i odpowie drogą mailową lub
inną drogą określoną przez kupującego.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną - Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z Usług.
- Reklamacje można zgłaszać:
- pisemnie na adres: kontakt@nelugia.pl
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@nelugia.pl
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni. W przypadku
braku ustosunkowania się Usługodawca do złożonej reklamacji w powyższym terminie oznacza to, że Usługodawca
uznał reklamację za uzasadnioną. - W przypadku braków w treści reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie
niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania zgłoszenia przez Klienta.
XI. Polityka Zwrotów i Wykorzystania Usług - Zakup i Płatność za Usługę
– Wszystkie płatności za zakupione usługi są zobowiązujące i ostateczne. - Terminy Wykorzystania Usługi
– Klient jest zobowiązany do wykorzystania zakupionej usługi w terminie określonym przez sprzedawcę. Jeśli nie zostanie
określony termin, usługa musi zostać wykorzystana w ciągu 6 miesięcy] od daty zakupu. - Brak Wykorzystania Usługi
– W przypadku, gdy klient nie wykorzysta zakupionej usługi w wyznaczonym terminie, usługa zostanie uznana za
zrealizowaną, a klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu środków ani odszkodowania. - Brak Możliwości Zwrotu Środków
– Zakupione usługi nie podlegają zwrotowi, wymianie ani odsprzedaży, z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w
niniejszym regulaminie lub wymaganych przez obowiązujące przepisy prawa. - Przełożenie Terminu Usługi
– Klient może złożyć wniosek o przełożenie terminu realizacji usługi, pod warunkiem że wniosek zostanie złożony nie
później niż 48 godzin przed pierwotnie zaplanowanym terminem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy
przełożenia terminu według własnego uznania. - Odpowiedzialność Klienta
– Klient jest odpowiedzialny za zapoznanie się z warunkami korzystania z usługi oraz ich przestrzeganie. Sprzedawca nie
ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie usługi z przyczyn leżących po stronie klienta.
XI. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jak
również zgodnie z treścią Polityki Prywatności i plików Cookies, dostępnej na stronie Serwisu.
XII. Prawa autorskie
Z chwilą dokonania płatności, Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna i bez prawa
sublicencjonowania (w tym bez prawa upoważniania innych osób do korzystania z treści w zakresie udzielonej licencji)
licencja na korzystanie z Produktu bez ograniczeń co do terytorium i czasu, na następujących polach eksploatacji: (1)
pobrania Produktu i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera; (2) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia
Produktu w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub
przechowywania Produktu niezbędne jest jego zwielokrotnienie; (3) trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania
lub przechowywania Produktu techniką cyfrową. Wszelkie prawa poza powyższymi nie udzielone Klientowi w sposób
wyraźny są zastrzeżone przez Usługodawcę, w szczególności Klient nie jest uprawniony do (1) rozpowszechniania
Produktu, w tym najmu Produktu lub jego kopii; (2) sublicencjonowania Produktu (w tym prawa upoważniania innych - osób do korzystania z Produktu oraz (3) do wprowadzenia Produktu do obrotu, w tym użyczenia lub najmu.
XIII. Newsletter
- Nella Mutrynowska świadczy na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki wiadomości mailowej, tj newslettera.
- Do wyysłkie newslettera niezbędna jest zgoda Klienta.
- Wysyłka newslettera, zapis do niego oraz wrunki rezygnacji opisane są w polityce prywatnosci
- Rejestracja i utrzymanie konta to usługa świadczona przez sprzedawcę.
- Dostęp do konta możliwy jest przez logowanie. Usługa ta prowadzona jest nieodpłatnie. Do zalogowania konieczny
jest adres e-mail użyty podczas logowania oraz hasło. Klient ma możliwość zmiany hasła w dowolnym momencie. - Dane podane podczas rejestracji podałeś dobrowolnie. Są niezbędne do wysyłki newslettera.
- Dostawcą usługi newsletter jest: https://www.mailerlite.com/pl
- MailerLite przechowuje Twoje dane i ma do nich dotęp.
- Z polityką prywatności firmy MailerLite. zapoznasz się pod adresem https://www.mailerlite.com/pl/legal/privacy-policy
- Newsletter będziesz otrzymywać do czasu rezygnacji z subskrypcji. Możesz zrezygnować z subskrypcji usuwając
konto lub wysyłając do mnie wiadomość na kontakt@nelugia.pl Informacja o anulowaniu subskrypcji
widnieje w każdym newsletterze. - Brak Twojej aktywności przez okres 12 miesięcy sprzedawca rezygnuje z wysyłania newslettera do Ciebie. Twój adres
email pozostanie w bazie MailerLite. - Posiadasz prawo do wglądu w swoje dane. Możesz je edytować, usunąć lub cofnąć zgodę na przetwarzanie.