Regulamin

Regulamin sklepu internetowego nelugia.pl
I. Definicje

  1. Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, która dokonuje
    zamówienia w ramach sklepu;
  2. Konsument– zgodnie z art.22[1] Kodeksu Cywilnego to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności
    prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Serwisu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać
    określonych działań w ramach Serwisu Internetowego;
  4. Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
  5. Regulamin– niniejszy regulamin w ramach sklepu internetowego nelugia.pl
  6. Sklep internetowy– Sklep prowadzony pod adresem nelugia.pl
  7. Towar– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym nelugia.pl
  8. Treści Cyfrowe – oznacza znajdujące się w aktualnej ofercie Serwisu produkty w formatach elektronicznych, w tym
    w szczególności e-Booki, webinary, nagrania, materiały edukacyjne;
  9. Usługi elektroniczne – oznaczają usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w
    rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  10. Koszyk – oznacza wyodrębnioną funkcjonalnie i graficznie część Serwisu, w której prezentowane są szczegółowe
    warunki, na których Strony zawierają Umowę,
  11. Zamówienie– oświadczenie woli Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Towaru.
  12. Newsletter – to biuletyn wysyłany przez Usługodawcę za pomocą poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili
    stosowną zgodę na jego otrzymywanie,
    II. Kontakt ze sprzedawcą

Nella Mutrynowska
E-mail:  kontakt@nelugia.pl


III. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego oraz
    warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną.
  3. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
    przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies, konto e-mail.
    IV. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  4. Do skorzystania ze Sklepu nelugia.pl nie jest wymagana rejestracja. Klient może złożyć zamówienie po
    akceptacji niniejszego Regulaminu. Rejestracja następuje po wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza rejestracyjnego.
  5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  6. Ceny towarów w sklepie są całkowitymi cenami, mają wliczony Vat.
  7. Cena wskazana w sklepie, pod ceną promocyjną, jest najniższą ceną z ostatnich 30 dni.
  8. Całkowita cena zamówienia to cena towaru oraz cena za wysyłkę.
  9. Sklep nelugia.pl nie prowadzi indywidualnego dostosowywania cen.
  10. Sklep nelugia.pl umożliwia zapoznanie się z opiniami klientów o produktach. Przeczytaj Zasady prezentowania
    treści i opinii na stronie.
    V. Płatności
  11. Za złożone zamówienie można uiścić płatność przelewem bankowym, przez AutoPay lub inne, dostępne w sklepie
    formy płatności.
  12. Za złożone zamówienie należy wnieść opłatę do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
  13. W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  14. Sklep Nelugia.pl prowadzony jest jako działalność nierejestrowana przez Nellę Mutrynowską.

VI. Informacja o anulowaniu zamówienia

  1. Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas
    rejestracji.
  2. Po anulowaniu zamówienia, klient może ponownie złożyć zamówienie, pod warunkiem dostępności produktów.
    VII. Produkty elektroniczne
  3. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak e-book następuje przez przesłanie na podany
    przez Klienta w formularzu zamówienia adres-email wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania
    dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  4. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za
    dostarczone w całości Kupującemu.
  5. W przypadku Produktów elektronicznych dostęp do ich treści może być ograniczony czasowo, zgodnie z
    informacjami zawartymi w opisie na stronie Serwisu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Klient
    utraci dostęp do treści cyfrowych. Jeżeli dostęp przyznawany jest na czas nieoznaczony, Usługodawca może podjąć
    decyzję o wyłączeniu dostępu do Produktu, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym
    wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Kupujący będzie mógł pobrać wszystkie materiały na dysk lub do pamięci swojego
    urządzenia
    VIII. Odstąpienie od umowy
  6. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
  7. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktu fizycznego, nieużywanego.
  8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:
  9. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który
    został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
  10. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
    Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
    Umowy;
  11. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
    specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  12. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający
    krótki termin przydatności do użycia;
  13. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu,
    którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
    higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  14. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój
    charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  15. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
    przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
    których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  16. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania
    pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do
  17. wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w
  18. odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
  19. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
    komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
    dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o
    prenumeratę;
  20. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
  21. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
    przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
    wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
    okres świadczenia usługi;
  22. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do
    odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od
    Umowy.
  23. W celu odstąpienia od umowy Konsument musi powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie drogą mailową.
  24. W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest na odesłanie towaru Sprzedawcy.
  25. Sprzedawca zwraca cały koszt, włącznie z kosztem wysyłki na konto Kupującego
  26. Nie stosuje się zwrotu kosztów poniesionych na odesłanie towaru, co oznacza, że Kupujący zwraca towar na swój koszt.
  27. Zwrot kosztów następuje do 2 dni po otrzymaniu zwrotu towaru.
    IX. Reklamacje
  28. Nella Mutrynowska jako sprzedawca odpowiada wobec kupującego za wady produktu (art. 22[1] Kodeksu Cywilnego)
  29. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć kupującemu towar wolny od wad.
  30. Jeśli kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym sprzedawcę poprzez formularz kontaktowy lub
    pocztę elektroniczną (kontakt@nelugia.pl).
  31. Kupujący powinien określić swoje roszczenie wobec sprzedawcy.
  32. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i odpowie drogą mailową lub
    inną drogą określoną przez kupującego.
    X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  33. Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z Usług.
  34. Reklamacje można zgłaszać:
  35. pisemnie na adres: kontakt@nelugia.pl
  36. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@nelugia.pl
  1. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni. W przypadku
    braku ustosunkowania się Usługodawca do złożonej reklamacji w powyższym terminie oznacza to, że Usługodawca
    uznał reklamację za uzasadnioną.
  2. W przypadku braków w treści reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie
    niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania zgłoszenia przez Klienta.
    XI. Polityka Zwrotów i Wykorzystania Usług
  3. Zakup i Płatność za Usługę
    – Wszystkie płatności za zakupione usługi są zobowiązujące i ostateczne.
  4. Terminy Wykorzystania Usługi
    – Klient jest zobowiązany do wykorzystania zakupionej usługi w terminie określonym przez sprzedawcę. Jeśli nie zostanie
    określony termin, usługa musi zostać wykorzystana w ciągu 6 miesięcy] od daty zakupu.
  5. Brak Wykorzystania Usługi
    – W przypadku, gdy klient nie wykorzysta zakupionej usługi w wyznaczonym terminie, usługa zostanie uznana za
    zrealizowaną, a klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu środków ani odszkodowania.
  6. Brak Możliwości Zwrotu Środków
    – Zakupione usługi nie podlegają zwrotowi, wymianie ani odsprzedaży, z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w
    niniejszym regulaminie lub wymaganych przez obowiązujące przepisy prawa.
  7. Przełożenie Terminu Usługi
    – Klient może złożyć wniosek o przełożenie terminu realizacji usługi, pod warunkiem że wniosek zostanie złożony nie
    później niż 48 godzin przed pierwotnie zaplanowanym terminem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy
    przełożenia terminu według własnego uznania.
  8. Odpowiedzialność Klienta
    – Klient jest odpowiedzialny za zapoznanie się z warunkami korzystania z usługi oraz ich przestrzeganie. Sprzedawca nie
    ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie usługi z przyczyn leżących po stronie klienta.
    XI. Ochrona danych osobowych
    Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jak
    również zgodnie z treścią Polityki Prywatności i plików Cookies, dostępnej na stronie Serwisu.
    XII. Prawa autorskie
    Z chwilą dokonania płatności, Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna i bez prawa
    sublicencjonowania (w tym bez prawa upoważniania innych osób do korzystania z treści w zakresie udzielonej licencji)
    licencja na korzystanie z Produktu bez ograniczeń co do terytorium i czasu, na następujących polach eksploatacji: (1)
    pobrania Produktu i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera; (2) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia
    Produktu w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub
    przechowywania Produktu niezbędne jest jego zwielokrotnienie; (3) trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania
    lub przechowywania Produktu techniką cyfrową. Wszelkie prawa poza powyższymi nie udzielone Klientowi w sposób
    wyraźny są zastrzeżone przez Usługodawcę, w szczególności Klient nie jest uprawniony do (1) rozpowszechniania
    Produktu, w tym najmu Produktu lub jego kopii; (2) sublicencjonowania Produktu (w tym prawa upoważniania innych
  9. osób do korzystania z Produktu oraz (3) do wprowadzenia Produktu do obrotu, w tym użyczenia lub najmu.

XIII. Newsletter

  1. Nella Mutrynowska świadczy na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki wiadomości mailowej, tj newslettera.
  2. Do wyysłkie newslettera niezbędna jest zgoda Klienta.
  3. Wysyłka newslettera, zapis do niego oraz wrunki rezygnacji opisane są w polityce prywatnosci
  4. Rejestracja i utrzymanie konta to usługa świadczona przez sprzedawcę.
  5. Dostęp do konta możliwy jest przez logowanie. Usługa ta prowadzona jest nieodpłatnie. Do zalogowania konieczny
    jest adres e-mail użyty podczas logowania oraz hasło. Klient ma możliwość zmiany hasła w dowolnym momencie.
  6. Dane podane podczas rejestracji podałeś dobrowolnie. Są niezbędne do wysyłki newslettera.
  7. Dostawcą usługi newsletter jest: https://www.mailerlite.com/pl
  8. MailerLite przechowuje Twoje dane i ma do nich dotęp.
  9. Z polityką prywatności firmy MailerLite. zapoznasz się pod adresem https://www.mailerlite.com/pl/legal/privacy-policy
  10. Newsletter będziesz otrzymywać do czasu rezygnacji z subskrypcji. Możesz zrezygnować z subskrypcji usuwając
    konto lub wysyłając do mnie wiadomość na kontakt@nelugia.pl Informacja o anulowaniu subskrypcji
    widnieje w każdym newsletterze.
  11. Brak Twojej aktywności przez okres 12 miesięcy sprzedawca rezygnuje z wysyłania newslettera do Ciebie. Twój adres
    email pozostanie w bazie MailerLite.
  12. Posiadasz prawo do wglądu w swoje dane. Możesz je edytować, usunąć lub cofnąć zgodę na przetwarzanie.